Дата, час, місце проведення
  • Дата: 22.05.2016 р
  • Час: 10:00 - 13:30
  • Місце: Україна, м Чернівці, Соборна площа
  • Місце старту і фінішу: Соборна площа
 
Цілі змагань
  • «Чернівецький Напівмарафон CrossHill 2016» (далі - Забіг) проводяться з метою популяризації та пропаганди бігових масових заходів в місті Чернівці, а також:
  • - популяризації та пропаганди здорового способу життя;
  • - залучення в Чернівці великої кількості туристів в якості бігунів, учасників;
  • - інтеграції Чернівців у європейський біговий марафонський рух;
  • - розвиток масового спорту;
  • - інформування, плекання та мотивування української аудиторії, допомоги в досягненні нею особистих і спортивних цілей, стимулювання росту спортивних досягнень у широких масах населення Буковини.
 
Організатори, патронат, спонсори
  • Організатором змагань виступає ОК «СrossHill», за підтримки ТОВ «Телерадіокомпанія «А.С.С.».
  • Під патронатом: Головного управління спортом Чернівецької міської Ради та Управління молоді та спорту Чернівецької ОДА.
 
Організатор
  • Організатором змагань ОК «СrossHill» . Організатор формує оргкомітет з числа своїх штатних співробітників, а так само залучаючи вузькопрофільних фахівців з різних видів спорту.
  • Оргкомітет затверджує «Положення» про проведення змагань.
  • До складу Оргкомітету входять:
  • - Менеджер змагань ТОВ «Телерадіокомпанія «А.С.С.» Пожарук Ю.В.
  • - Менеджер змагань Іващук А.С.
  • - Менеджер змагань ТОВ «Телерадіокомпанія «А.С.С.» Cкіцько Н,Д.
  • - Головний суддя змагань: Арсенюк М.В.
  • Оргкомітет затверджує Положення про проведення змагання, а також вносить доповнення та зміни в Положення.
  • Оргкомітет відповідає за:
  • - інформаційне забезпечення учасників;
  • - залучення коштів для фінансування самих змагань;
  • - залучення коштів для фінансування самих змагань;
  • - підготовку документів і матеріалів для роботи Мандатної комісії;
  • - підготовку документів і матеріалів для роботи Мандатної комісії;
  • - оренду спортивних споруд, приміщень та техінвентарю для проведення змагань;
  • - організацію заходів безпеки та медичного забезпечення забігу.
 
Базові правила проведення Змагання
  • Проведення змагань повністю відповідає Технічним правилам:
  • У легкоатлетичних змаганнях:
  • Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій (ІААF), Асоціації міжнародних марафонів і дорожніх пробігів (AIMS), Федерації легкої атлетики України (ФЛАУ), Технічному регламенту змагань та відповідним рішенням, прийнятим організатором змагань.
  • Організатор забігу гарантує проведення змагань за будь-яких погодних умов. Організатор забігу залишає за собою право вносити зміни в програму забігу.
  • Базові правила
  • Організатор забігу залишає за собою право скасувати змагання (до або під час проведення) через форс-мажорні обставини. Жодне рішення організатора змагань не підлягає розгляду в судовому провадженні. Кожен учасник змагань своєю участю у змаганнях і особистим підписом стартового листа (для учасників змагань у віці 15 років і молодше підпис здійснюють батьки або уповноважені супроводжуючі особи: тренер, викладач і т.д.) підтверджує, що він ознайомився з усією інформацією про змагання, наданої організатором змагань, зрозумів і погодився з усіма правилами проведення заходу, порушення яких може привести в крайньому випадку до його дискваліфікації. Правила та загальні умови - офіційний документ, який діє на правах договору між організатором і учасником змагань. Будь-які пропозиції, поправки і доповнення до цього документу приймаються на електронну пошту організатора змагань: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
  • Здоров'я
  • Кожен учасник змагань добровільно бере участь у змаганнях, визнаючи всі ймовірні ризики для власного здоров'я під час і після їх закінчення. Кожен учасник змагань бере на себе особисту відповідальність за свій фізичний стан і здатність завершити обрану дистанцію змагань. Кожен учасник змагань (зареєстрований на 10 км і більше) повинен мати медичну довідку та страховку (за бажанням) на час проведення змагань. Організатор змагань не несе відповідальності за фізичні травми, ушкодження, погіршення фізичного стану, які учасник змагань поніс під час проведення змагань. Організатор змагань не несе відповідальності за погіршення фізичного стану учасника змагань після проведення змагань. Організатор змагань не несе відповідальності за будь-які збитки (втрату або пошкодження особистих речей), які учасник змагань поніс під час проведення змагань. Організатор змагань не несе відповідальності за будь-які збитки, пошкодження або іншу шкоду, завдану під час змагань учасниками або глядачами змагань.
 
Витрати по організації та проведенню змагань
  • Захід проводиться за ділового фінансування ОК «СrossHill», за рекламно-інформаційної підтримки ТОВ «Телерадіокомпанія «А.С.С.», за рахунок залучення спонсорів та партнерів. А так само за рахунок стартових внесків самих учасників. Витрати на проїзд, розміщення та харчування несуть організації, що відряджають або самі учасники, а організатори забезпечують спеціальні умови з боку готелів, надаючи доступну вартість для проживання.
 
Умови допуску до змагань
  • Допуск учасників до змагань здійснюється за наявності документів, що надаються до Мандатної комісії при отриманні стартового пакета учасника:
  • - посвідчення особи, що підтверджує вік учасника (обов'язково для всіх учасників);
  • - медична довідка (для дистанцій 10 та 21 км.);
  • - оригінал заповненого бланку «Виключення відповідальності», обов'язково для всіх учасників.
 
Дистанції змагань та вікові обмеження учасників
  • Змагання відкриті для всіх бажаючих відповідного віку, незалежно від статі, згідно з вимогами організатора:
  • У легкоатлетичних дистанціях:
  • У напівмарафоні: індивідуально (21,0975 км) - для учасників віком 18 років і старше;
  • У бігу на 10 км, 5 км і естафетному бігу - для учасників віком 14 років і старше;
  • У бігу на 2 км - для учасників віком 14 років і старше;
  • У бігу на 2 км - для учасників віком 14 років і старше;
  • У бігу на 500 м - для учасників віком 6-8 років;
  • У бігу на 1000 м – для учасників віком 9-13 років;
  • У бігу на 1000 м – для учасників віком 9-13 років;
 
Маршрути і траса
  • Траса змагань прокладена містом Чернівці.
  • Покриття траси: 85% - асфальт, 15% - бруківка.
  • Старт і фініш усіх дистанцій проводиться в одному місці.
 
Дата та час проведення змагання:
  • Дата та час проведення змагання:
  • Місце проведення: місто Чернівці. Старт та фініш – на Соборній площі.
 
Програма розкладу змагань
  • 21.05.2016 (субота)
  • 10:00 - 18:00 Видача стартових пакетів учасників, реєстрація за адресою: Соборна площа
  • 22.05.2016 (неділя)
  • 08:30 - 09:30 Видача стартових пакетів учасників, реєстрація за адресою: Соборна площа
  • 08:30 - 14:00 Початок роботи камер схову
  • 10:00 Старт Чернівецького Напівмарафону CrossHill individual– 21,0975 км., Like Run – 5 км., Master Run – 10 км, Благодійний забіг «Peace Run» – 2 км, Free run.
  • 11:30 – Нагородження переможців на дистанціях 5 км.
  • 11:40 – Нагородження переможців на дистанціях 10 км.
  • 11:50 – Нагородження переможців на дистанціях 21 км.
  • 12:30 Старт Baby run – 100 м (діти до 5-ти років)
  • 12:45 Старт Kids run – 500 м (діти від 6-ти до 8-ми років)
  • 13:00 Старт Junior run – 1000 м (діти від 9-ти до 13-ти років)
  • 13:15 Урочисте закриття напівмарафонського містечка.
 
Реєстрація на змагання
  • Учасники змагань допускаються до змагань за умови належної і своєчасної реєстрації на змагання.
  • Організатор змагань має право призупинити або повністю закрити реєстрацію без попередження.
  • Реєстрація можлива в режимі online на сайті www.sportevent.com.ua
  • Реєстрація дійсна тільки після оплати учасником змагань стартового внеску та зарахування всієї суми на рахунок організатора змагань.
  • Реєстраційний внесок, сплачений учасником змагань, може бути перереєстрований на іншу особу не пізніше, ніж за 7 днів до початку змагань.
  • Учасник вважається зареєстрованим, якщо він заповнив заявку та сплатив стартовий внесок. Електрона реєстрація учасників відкрита з 31.12.2015 року до 18.05.2016 року.
  • Реєстраційний внесок, сплачений учасником змагань, не підлягає поверненню ні за яких обставин, наприклад: якщо учасник змагань не може взяти участь у змаганнях, завершити обрану дистанцію, вкладеться у встановлений ліміт часу, а так само, якщо учасник дискваліфікований або змагання скасовані через форс-мажорні обставини і т.д.
  • Сумарна кількість учасників Змагання на всіх дистанціях обмежена і складає 1250 учасників за всіма дистанціями.
  • Зміна дистанції правилами Змагання передбачена за 14 днів до дня проведення змагань.
 
Стартовий внесок
  • Стартовий внесок визначається оргкомітетом змагань і має різну вартість. Все залежить від періоду оплати, а також обраної дистанції.
  • Вартість стартового внеску на дистанцію 21.0975 км становить: 250 грн по 29 лютого (включно) 2016 року;
  • Вартість стартового внеску на дистанцію 21.0975 км становить: 300 грн з 1 березня 2016 року по 30 квітня (включно) 2016 року;
  • Вартість стартового внеску на дистанцію 21.0975 км становить: 350 грн з 1 травня 2016 року по 18 травня (включно) 2016 року;
  • Вартість стартового внеску на дистанції 10 км та 5 км становить: 150 грн по 29 лютого (включно) 2016 року;
  • Вартість стартового внеску на дистанції 10 км та 5 км становить: 200 грн з 1 березня 2016 року по 30 квітня (включно) 2016 року;
  • Вартість стартового внеску на дистанції 10 км та 5 км становить: 250 грн з 1 травня 2016 року по 18 травня (включно) 2016 року;
  • Вартість стартового внеску на дистанції 2 км становить: 100 грн по 18 травня (включно) 2016 року;
  • Участь у дитячих забігах – безкоштовна;
  • У вартість стартового внеску не включена комісія за переказ грошових коштів. Оплата стартового внеску учасниками Змагання здійснюється електронним платежем на сайті www.sportevent.com.ua , або готівкою в офісі організатора змагань за адресою: Чернівці, Проспект Незалежності, 111, поверх 3. (Будинок Побуту)
 
Повернення стартового внеску
  • Повернення грошових коштів, сплачених у рахунок реєстраційного внеску, не проводиться згідно з Договором публічної оферти, який приймається учасником при реєстрації на захід.
 
Особисті дані
  • Кожен учасник змагань згоден на використання його особистих даних, фото-, відео- або аудіоматеріалів з його участю і без узгодження з ним для реклами заходу без будь-якої компенсації з боку організатора змагань.
  • Всі фото- та відеоматеріали змагань, доступні організатору змагань, можуть бути використані організатором змагань як допоміжні документи, що підтверджують точність результатів змагань і випадки порушення правил змагань.
 
Стартові пакети, отримання стартових пакетів
  • Видача стартових пакетів проводиться 21 травня 2016 року в м. Чернівці, Соборна площа. В «стартовий пакет» учасника напівмарафону включені:
  • - стартовий номер учасника
  • - медаль фінішера
  • - електронний чіп для реєстрації результату
  • - рюкзак тканевий
  • - роздягальні і камери схову
  • - пункти харчування: 5, 10, 15 км і на фініші
  • - карта маршруту
  • - гід учасника «СrossHill 2016»
  • - онлайн диплом з результатом (доступний з 30 травня)
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
  • - музична підтримка на трасі
  • - іміджевий магніт заходу
  • - пакет фінішера: яблуко, банан, вода
  • - можливість скористатися послугами «Масажної зони» в день старту.
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo 21 травня 2016 на Соборній площі, Чернівці.
 
В «стартовий пакет» на дистанції 10 км включені:
  • - стартовий номер учасника
  • - електронний чіп для реєстрації результату
  • - рюкзак тканевий
  • - роздягальні і камери схову
  • - точка із питною водою: 5 км
  • - диплом учасника забігу на 10 км.
  • - карта маршруту
  • - гід учасника «СrossHill 2016»
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
  • - іміджевий магніт заходу
  • - пакет фінішера: яблуко, банан, вода
  • - можливість скористатися послугами «Масажної зони» в день старту.
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo 21 травня 2016 на Соборній площі, Чернівці.
 
В «стартовий пакет» на дистанції 5 км включені:
  • - стартовий номер учасника
  • - електронний чіп для реєстрації результату
  • - рюкзак поліетиленовий
  • - роздягальні і камери схову
  • - точка із питною водою: на фініші
  • - диплом учасника забігу на 5 км.
  • - карта маршруту
  • - гід учасника «СrossHill 2016»
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
  • - іміджевий магніт заходу
  • - пакет фінішера: яблуко, банан, вода
  • - можливість скористатися послугами «Масажної зони» в день старту.
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo 21 травня 2016 на Соборній площі, Чернівці.
 
В «стартовий пакет» на дистанції 2 км включені:
  • - стартовий номер учасника
  • - паперовий конверт заходу
  • - роздягальні і камери схову
  • - точка із питною водою: на фініші
  • - диплом учасника забігу на 2 км.
  • - карта маршруту
  • - гід учасника «СrossHill 2016»
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
  • - пакет фінішера: вода
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo 21 травня 2016 на Соборній площі, Чернівці.
 
В «стартовий пакет» на дистанції 100 м., 500 м., 1000 м. включені:
  • - стартовий номер учасника
  • - пластикова медаль фінішера
  • - паперовий конверт заходу
  • - роздягальні і камери схову
  • - точка із питною водою: на фініші
  • - диплом учасника забігу пластикова медаль фінішера
  • - карта маршруту
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo 21 травня 2016 на Соборній площі, Чернівці.

 

Subscribe to our newsletters

You are interested in the latest news and events of our city connected to the world CrossHill? Feel pidpysuysya our news and discovering everything first.

 

CROSS_SUBSCRIPE_HEADINGCROSS_SUBSCRIPE_DESCRIPTION