Дата, час, місце проведення
  • Дата: 21.05.2017 р
  • Час: 8:00 - 14:00
  • Місце: Україна, м Чернівці, Соборна площа
  • Місце старту і фінішу: Соборна площа
 
Цілі змагань
  • «Чернівецький Напівмарафон CrossHill» (далі - Забіг) проводяться з метою популяризації та пропаганди бігових масових заходів в місті Чернівці, а також:
  • - популяризації та пропаганди здорового способу життя;
  • - залучення в Чернівці великої кількості туристів в якості бігунів, учасників;
  • - інтеграції Чернівців у європейський біговий марафонський рух;
  • - розвиток масового спорту;
  • - інформування, плекання та мотивування української аудиторії, допомоги в досягненні нею особистих і спортивних цілей, стимулювання росту спортивних досягнень у широких масах населення Буковини.
 
Організатори, патронат, спонсори
  • Організатором змагань виступає ОК «СrossHill», за підтримки ТОВ «Телерадіокомпанія «А.С.С.».
  • Під патронатом: Головного управління спортом Чернівецької міської Ради та Управління молоді та спорту Чернівецької ОДА.
 
Організатор
  • Організатором змагань ОК «СrossHill» . Організатор формує оргкомітет з числа своїх штатних співробітників, а так само залучаючи вузькопрофільних фахівців з різних видів спорту.
  • Оргкомітет затверджує «Положення» про проведення змагань.
  • До складу Оргкомітету входять:
  • - Координатор заходу ТОВ «Телерадіокомпанія «А.С.С.» Пожарук Ю.В.
  • - Менеджер заходу ТОВ «Телерадіокомпанія «А.С.С.» Cкіцько Н,Д.
  • - Головний суддя змагань: Арсенюк М.В.
  • Оргкомітет затверджує Положення про проведення змагання, а також вносить доповнення та зміни в Положення.
  • Оргкомітет відповідає за:
  • - інформаційне забезпечення учасників;
  • - залучення коштів для фінансування самих змагань;
  • - залучення коштів для фінансування самих змагань;
  • - підготовку документів і матеріалів для роботи Мандатної комісії;
  • - підготовку документів і матеріалів для роботи Мандатної комісії;
  • - оренду спортивних споруд, приміщень та техінвентарю для проведення змагань;
  • - організацію заходів безпеки та медичного забезпечення забігу.
 
Базові правила проведення Змагання
  • Проведення змагань повністю відповідає Технічним правилам:
  • У легкоатлетичних змаганнях:
  • Міжнародної асоціації легкоатлетичних федерацій (ІААF), Асоціації міжнародних марафонів і дорожніх пробігів (AIMS), Федерації легкої атлетики України (ФЛАУ), Технічному регламенту змагань та відповідним рішенням, прийнятим організатором змагань.
  • Організатор забігу гарантує проведення змагань за будь-яких погодних умов. Організатор забігу залишає за собою право вносити зміни в програму забігу.
  • Базові правила
  • Організатор забігу залишає за собою право скасувати змагання (до або під час проведення) через форс-мажорні обставини. Жодне рішення організатора змагань не підлягає розгляду в судовому провадженні. Кожен учасник змагань своєю участю у змаганнях і особистим підписом стартового листа (для учасників змагань у віці 15 років і молодше підпис здійснюють батьки або уповноважені супроводжуючі особи: тренер, викладач і т.д.) підтверджує, що він ознайомився з усією інформацією про змагання, наданої організатором змагань, зрозумів і погодився з усіма правилами проведення заходу, порушення яких може привести в крайньому випадку до його дискваліфікації. Правила та загальні умови - офіційний документ, який діє на правах договору між організатором і учасником змагань. Будь-які пропозиції, поправки і доповнення до цього документу приймаються на електронну пошту організатора змагань: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • Здоров'я
  • Кожен учасник змагань добровільно бере участь у змаганнях, визнаючи всі ймовірні ризики для власного здоров'я під час і після їх закінчення. Кожен учасник змагань бере на себе особисту відповідальність за свій фізичний стан і здатність завершити обрану дистанцію змагань. Кожен учасник змагань (зареєстрований на 21 км) повинен мати медичну довідку та страховку (за бажанням) на час проведення змагань. Організатор змагань не несе відповідальності за фізичні травми, ушкодження, погіршення фізичного стану, які учасник змагань поніс під час проведення змагань. Організатор змагань не несе відповідальності за погіршення фізичного стану учасника змагань після проведення змагань. Організатор змагань не несе відповідальності за будь-які збитки (втрату або пошкодження особистих речей), які учасник змагань поніс під час проведення змагань. Організатор змагань не несе відповідальності за будь-які збитки, пошкодження або іншу шкоду, завдану під час змагань учасниками або глядачами змагань.
 
Витрати по організації та проведенню змагань
  • Захід проводиться за ділового фінансування ОК «СrossHill», за рекламно-інформаційної підтримки ТОВ «Телерадіокомпанія «А.С.С.», за рахунок залучення спонсорів та партнерів. А так само за рахунок стартових внесків самих учасників. Витрати на проїзд, розміщення та харчування несуть організації, що відряджають або самі учасники, а організатори забезпечують спеціальні умови з боку готелів, надаючи доступну вартість для проживання.
 
Умови допуску до змагань
  • Допуск учасників до змагань здійснюється за наявності документів, що надаються до Мандатної комісії при отриманні стартового пакета учасника:
  • - посвідчення особи, що підтверджує вік учасника (обов'язково для всіх учасників);
  • - медична довідка (для дистанції 21 км.);
  • - оригінал заповненого бланку «Виключення відповідальності», обов'язково для всіх учасників.
 
Дистанції змагань та вікові обмеження учасників
  • Змагання відкриті для всіх бажаючих відповідного віку, незалежно від статі, згідно з вимогами організатора:
  • У легкоатлетичних дистанціях:
  • У напівмарафоні: індивідуально (21,0975 км) - для учасників віком 18 років і старше;
  • У бігу на 10 км, 5 км і естафетному бігу - для учасників віком 14 років і старше;
  • У бігу на 2 км - для учасників віком 14 років і старше;
  • У бігу на 100 м - для учасників віком до 6-ти років;
  • У бігу на 500 м - для учасників віком 6-8 років;
  • У бігу на 1000 м – для учасників віком 9-13 років;
  • Вік учасників змагань визначається станом на 21 травня поточного року
 
Маршрути і траса
  • Траса змагань прокладена містом Чернівці.
  • Покриття траси: 85% - асфальт, 15% - бруківка.
  • Старт і фініш усіх дистанцій проводиться в одному місці.
 
Дата та час проведення змагання:
  • Дата та час проведення змагання: 21 травня 2017 року. Початок о 08:00.
  • Місце проведення: місто Чернівці. Старт та фініш – на Соборній площі.
 
Програма розкладу змагань
  • 20.05.2017 (субота)
  • 10:00 - 18:00 Видача стартових пакетів учасників на всіх дистанціях за адресою: Соборна площа, м.Чернівці (палатка Оргкомітета).
  • 10:00 – 17:00 Додаткова реєстрація на Дитячі забіги: 100 м., 500 м., 1000 м.
  • 21.05.2017 (неділя)
  • 07:00 - 14:00 Початок роботи камер схову
  • 07:00 - 08:30 Видача стартових пакетів учасників на дистанціях: 21,0975 км, 10 км, 5 км, 2 км за адресою: Соборна площа, м.Чернівці.
  • 08:00 - Урочисте відкриття спортивного майданчика
  • 08:40 - Запальна розминка перед стартом всіх дистанцій
  • 09:00 Старт Чернівецького Напівмарафону CrossHill individual – 21,0975 км.
  • 09:20 Старт на дистанціях в 5 км., 10 км. та естафетного бігу, Благодійний забіг – 2 км,Fun Run – 2 км
  • 09:30 - 11:30 Видача стартових пакетів учасників Дитячих забігів: 100 м, 500 м., 1000 м.
  • 11:15 – Нагородження переможців на дистанціях 5 км.
  • 11:30 – Нагородження переможців на дистанціях 10 км.
  • 11:45 – Нагородження переможців на дистанції: естафета
  • 12:00 Старт Baby run – 100 м (діти до 6-ти років)
  • 12:10 Старт Kids run – 500 м (діти від 6-ти до 8-ми років)
  • 12:20 Старт Junior run – 1000 м (діти від 9-ти до 13-ти років)
  • 12:30 – Нагородження переможців на дистанціЇ: 21 км. у вікових категоріях
  • 12:45 Нагородження переможців на дистанції 21,0975 км в абсолютній першості та проведення призової лотереї.
  • 13:00 Урочисте закриття напівмарафонського містечка.
  • РЕЄСТРАЦІЇ НА ЖОДНУ ІЗ ЗАЯВЛЕНИХ ДИСТАНЦІЙ В ДЕНЬ СТАРТУ: 21 ТРАВНЯ 2017 РОКУ НЕ БУДЕ!
 
Реєстрація на змагання
  • Учасники змагань допускаються до змагань за умови належної і своєчасної реєстрації на змагання. Організатор змагань має право призупинити або повністю закрити реєстрацію без попередження.
  • Реєстрація можлива в режимі online на сайті www.crosshill.ua
  • Реєстрація дійсна тільки після оплати учасником змагань стартового внеску та зарахування всієї суми на рахунок організатора змагань.
  • Реєстраційний внесок, сплачений учасником змагань, може бути перереєстрований на іншу особу не пізніше, ніж за 14 днів до початку змагань.
  • Учасник вважається зареєстрованим, якщо він заповнив заявку та сплатив стартовий внесок. Електрона реєстрація учасників відкрита з 25.11.2016 року до 17.05.2017 року.
  • Реєстраційний внесок, сплачений учасником змагань, не підлягає поверненню ні за яких обставин, наприклад: якщо учасник змагань не може взяти участь у змаганнях, завершити обрану дистанцію, вкладеться у встановлений ліміт часу, а так само, якщо учасник дискваліфікований або змагання скасовані через форс-мажорні обставини і т.д.
  • Сумарна кількість учасників Змагання на всіх дистанціях обмежена і складає 2500 учасників за всіма дистанціями.
  • Зміна дистанції правилами Змагання передбачена за 14 днів до дня проведення змагань, а саме не пізніше 7.05.2017.
 
Стартовий внесок
  • Стартовий внесок визначається оргкомітетом змагань і має різну вартість. Все залежить від періоду оплати, а також обраної дистанції.
  • Вартість стартового внеску на дистанції: 21.0975 км становить: 199 грн по 31 грудня (включно) 2016 року, з 01.01.17 по 28.02.2017 вартість 249 грн., з 01.03.17 по 30.04.2017 вартісь 299 грн, з 1.05.17 по 17.05.17 вартість 349 грн.
  • Вартість стартового внеску на дистанції: 10 км та 5 км становить: 199 грн по 31 грудня (включно) 2016 року, з 01.01.17 по 30.04.2017 вартість 249 грн., з 1.05.17 по 17.05.17 вартість 299 грн.
  • Вартість стартового внеску на естафеті: 3х5,366 км + 5 км. становить: 799 грн по 31 грудня (включно) 2016 року, з 01.01.17 по 28.02.2017 вартість 899 грн., з 01.03.17 по 30.04.2017 вартісь 999 грн, з 1.05.17 по 17.05.17 вартість 1099 грн.
  • Вартість стартового внеску на дистанції: 2 км Благодійний забіг становить: 99 грн по 17.05.17
  • Участь в забігу 2 км. «Fun Run» - 149 грн. по 17.05.17
  • Участь в дитячих забігах – безкоштовна.
  • Додатково спортсмен може собі замовити медаль фінішера . Замовлення медалей обмежений за часом і кількістю. Вартість медалі 99 грн. для естафетного бігу, дистанцій 5 км, 10 км та 21,0975 км. Медаль гарантовано отримують лише ті учасники змагань, які замовили медаль фінішера і успішно завершили дистанцію (досягли фінішу в межах встановленого часового ліміту) . Якщо учасник замовив медаль фінішера, але не зміг подолати дистанцію в рамках встановленого часового ліміту, то медаль цьому учаснику не надається, а стартовий внесок не компенсується.
  • У вартість стартового внеску не включена комісія за переказ грошових коштів. Оплата стартового внеску учасниками Змагання здійснюється електронним платежем на сайті www.crosshill.com.ua, або готівкою в офісі організатора змагань за адресою: Чернівці, Проспект Незалежності, 111, поверх 3. (Будинок Побуту).
  • *Ціна стартових пакетів може змінитися у зв'язку з не стабільним економічним становищем у країні.
 
Пільгові категорії
  • Пільгова реєстрація передбачена для таких категорій громадян України:
  • внутрішньо переміщених осіб з зони АТО;
  • для пенсіонерів (жінок віком від 55 років та чоловіків віком від 60 років)
  • Пільгова вартість реєстрації:
  • для дистанціях 21.0975 км, 10 км, 5 км становить 99 грн. по 17 травня (включно) 2017 року;
  • Пільгова ціна не поширюється на пам’ятну медаль, і при бажанні її отримати спортмен пільгової категорії повинен оплатити повну її вартість (99 грн).
  • Учаснику необхідно оформити індивідуальну заявку, написавши листа на Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., вказавши в темі «Пільгова категорія».
  • Під час відправлення заявки, потрібно вкласти документи, відповідно до Вашої пільгової категорії: копію паспорту, пенсійного посвідчення, посвідчення учасника бойових дій, пенсійне посвідчення інваліда, спеціальна довідка від внутрішньо переміщеної особи з зони АТО.
  • Реєстраційні пакети та пільгові реєстрації виділяються із спеціально відведеній квоти (не більше 50 чоловік). Якщо при реєстрації учасників змагань з’ясовується невідповідність учасника заявленої ним спеціальної категорії, реєстрація анулюється без будь-якої компенсації з боку організатора змагань.
  • ОТРИМАТИ БЕЗКОШТОВНИЙ АБО ПІЛЬГОВИЙ СТАРТОВИЙ ПАКЕТ МОЖНА 20 ТРАВНЯ ТА 21 ТРАВНЯ (до 8:30) ПРИ ПРЕД’ЯВЛЕННІ ОРИГІНАЛУ ПОСВІДЧЕННЯ УЧАСНИКА ВВВ /АТО, ПОСВІДЧЕННЯ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ІНВАЛІДНІСТЬ, ПЕНСІЙНОГО ПОСВІДЧЕННЯ або ДОВІДКИ ПРО ВЗЯТТЯ ПЕРЕСЕЛЕНЦЯ НА ОБЛІК, ПОПЕРЕДНЬО ЗАЛИШИВШИ ЗАЯВКУ ЗА АДРЕСОЮ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 
Повернення стартового внеску
  • Повернення грошових коштів, сплачених у рахунок реєстраційного внеску, не проводиться згідно з Договором публічної оферти, який приймається учасником при реєстрації на захід.
 
Особисті дані
  • Кожен учасник змагань згоден на використання його особистих даних, фото-, відео- або аудіоматеріалів з його участю і без узгодження з ним для реклами заходу без будь-якої компенсації з боку організатора змагань.
  • Всі фото- та відеоматеріали змагань, доступні організатору змагань, можуть бути використані організатором змагань як допоміжні документи, що підтверджують точність результатів змагань і випадки порушення правил змагань.
 
Стартові пакети. В «стартовий пакет» на дистанції 21,0975 км включені:
  • - стартовий номер учасника
  • - електронний чіп для реєстрації результату
  • - медаль фінішера (за бажанням)
  • - рюкзак тканевий
  • - магніт заходу
  • - іміджевий браслет учасника
  • - карта маршруту та гід учасника «СrossHill»
  • - талон на Бануш Party
  • - пункти гідратації та харчування: 5, 10, 15 км і на фініші
  • - пакет фінішера: яблуко, банан, вода, сік
  • - онлайн диплом з результатом
  • - роздягальні і камери схову
  • - музична підтримка на трасі
  • - участь в розіграші призів по стартовим номерам та лотерейним білетам
  • - екскурсія історичною частиною м.Чернівці
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
 
В «стартовий пакет» на дистанції 10 км включені:
  • - стартовий номер учасника
  • - електронний чіп для реєстрації результату
  • - медаль фінішера (за бажанням)
  • - рюкзак тканевий
  • - магніт заходу
  • - іміджевий браслет учасника
  • - карта маршруту та гід учасника «СrossHill»
  • - талон на Бануш Party
  • - пункти гідратації: 5 км і на фініші
  • - пакет фінішера: яблуко, банан, вода
  • - онлайн диплом з результатом
  • - роздягальні і камери схову
  • - музична підтримка на трасі
  • - участь в розіграші призів по стартовим номерам та лотерейним білетам
  • - екскурсія історичною частиною м.Чернівці
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
 
В «стартовий пакет» на дистанції 5 км включені:
  • - стартовий номер учасника
  • - електронний чіп для реєстрації результату
  • - медаль фінішера (за бажанням)
  • - рюкзак тканевий
  • - магніт заходу
  • - іміджевий браслет учасника
  • - карта маршруту та гід учасника «СrossHill»
  • - талон на Бануш Party
  • - пункт гідратації: на фініші
  • - пакет фінішера: яблуко, банан, вода
  • - онлайн диплом з результатом
  • - роздягальні і камери схову
  • - музична підтримка на трасі
  • - участь в розіграші призів по стартовим номерам та лотерейним білетам
  • - екскурсія історичною частиною м.Чернівці
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
 
В «стартовий пакет» естафети 3х5,366 км + 5 км включені:
  • - стартовий номер учасника - 4 шт.
  • - електронний чіп для реєстрації результату (один для всієї команди)
  • - медаль фінішера (за бажанням) - 4шт.
  • - рюкзак тканевий - 4 шт.
  • - магніт заходу - 4 шт.
  • - іміджевий браслет учасника - 4 шт.
  • - карта маршруту та гід учасника «СrossHill» - 4 шт.
  • - талон на Бануш Party - 4 шт.<
  • - пункти гідратації та харчування: 5, 10, 15 км і на фініші
  • - пакет фінішера: яблуко, банан, вода - 4 шт.<
  • - онлайн диплом з результатом - 4 шт.<
  • - роздягальні і камери схову
  • - музична підтримка на трасі
  • - участь в розіграші призів по стартовим номерам та лотерейним білетам
  • - екскурсія історичною частиною м.Чернівці
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
 
В «стартовий пакет» на дистанції 2 км включені:
  • Благодійний забіг:
  • - стартовий номер учасника
  • - паперовий конверт заходу
  • - Іміджевий браслет учасника
  • - магніт заходу
  • - роздягальні та камери схову
  • - пункт гідратації: на фініші
  • - диплом учасника благодійного забігу на 2 км.
  • - карта маршруту та гід учасника «СrossHill»
  • - участь в розіграші призів по стартовим номерам та лотерейним білетам
  • - екскурсія історичною частиною м.Чернівці
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
  • Fun Run:
  • - стартовий номер учасника
  • - паперовий конверт заходу
  • - карта маршруту та гід учасника «СrossHill»
  • - котонова футболка
  • - Іміджевий браслет учасника
  • - магніт заходу
  • - роздягальні і камери схову
  • - пункт гідратації: на фініші
  • - участь в розіграші призів по стартовим номерам та лотерейним білетам
  • - екскурсія історичною частиною м.Чернівці
  • - відвідування виставки спортивних товарів СrossHillExpo
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
 
В «стартовий пакет» на дистанції 100 м., 500 м., 1000 м. включені:
  • - паперовий конверт заходу
  • - стартовий номер учасника
  • - пластикова медаль фінішера
  • - точка із питною водою: на фініші
  • - диплом учасника дитячого забігу на 100 м., 500 м., 1000 м..
  • - карта маршруту
  • - спеціальні пропозиції від наших партнерів
 
У ДЕНЬ ЗАХОДУ РЕЄСТРАЦІЯ І ВИДАЧА ПАКЕТІВ ПРОВОДИТЬСЯ ДО 8:30!
  • Учасники змагань отримують стартові пакети особисто при пред'явленні стартового листа та документа, що посвідчує особу.
  • Учасник змагань, який не мав можливості взяти участь у змаганнях, може отримати стартовий пакет протягом 10 робочих днів після проведення змагань в офісі організатора змагань, повідомивши йому на електронну пошту: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Або проханням направити стартовий пакет на вказану адресу.
  • Доставка стартових пакетів здійснюється за рахунок замовника. Реєстрація може бути закрита достроково при досягненні сумарного ліміту учасників на всіх дистанціях.
 
Результати та їх облік
  • Заходи обслуговуються:
  • - Електронною системою хронометражу;
  • - Суддями за допомогою ручного хрометражу.
  • Оргкомітет Змагання не гарантує отримання особистого результату кожним учасником у таких випадках:
  • - Учасник неправильно прикріпив номер;
  • - Учасник втік з чужим номером;
  • - Електронний чіп був розмагнічений, порваний, зім'ятий і т.п.;
  • - Втрати номера.
  • Під час подолання всієї дистанції стартовий номер повинен бути в такому вигляді, в якому він був виданий. Строго заборонено знімати, закривати і пошкоджувати його (підрізати, згинати і т.п.).
  • У разі невиконання цієї вимоги організатор змагань не гарантує наявність або точність результату учасника змагань.
  • Організатори попереджають, що електронна система хронометражу має сертифікований відсоток втрат результатів – не більше 3% від загальної кількості чипів.
  • Організатор змагань повинен розмістити на сайті попередні результати змагань не пізніше 3-х днів після проведення змагань на сайті www.crosshill.com.ua
  • Учасники змагань можуть оскаржити попередні результати протягом 5 календарних днів після публікації попередніх результатів змагань по електронній пошті організатора змагань: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
  • По закінченню цього терміну попередні результати змагань (зі змінами, якщо потрібно) вважаються остаточними.
 
Змагання
  • Кожен учасник змагань повинен беззастережно слідувати вказівкам організатора змагань, суддів, медперсоналу та волонтерів до зняття учасника з дистанції.
  • Кожному учаснику змагань надається стартовий номер, який під час змагань потрібно мати на видному місці, на грудях.
  • Кожен учасник змагань зобов'язаний розмістити на задній поверхні стартового номера інформацію про себе (контактний телефон, електронна пошта, група крові та ін.).
  • Категорично заборонена передача стартового номера іншій особі з метою використання її в змаганнях на обраній дистанції.
  • Кожен учасник змагань повинен самостійно долати обрану дистанцію по розміченій трасі, не скорочуючи дистанцію, з дотриманням ПДР України і особисто несе відповідальність за власну безпеку під час участі в змаганнях.
  • Категорично заборонено:
  • - Учасникам змагань використання технічних засобів (велосипеди, мотоцикли, мопеди тощо) на дистанціях змагань;
  • - Учасникам змагань категорично заборонено використання «лідирування» особами, які не беруть участь у змаганнях, або «лідирування» з використанням технічних засобів (велосипеди, роликові ковзани (в бігу) і т.п.) на дистанціях змагань;
 
Ліміт часу
  • На кожну дистанцію змагань визначається ліміт часу:
  • У легкоатлетичних забігах:
  • в напівмарафоні (21.0975 км) – 3години;
  • в естафетному бігу (3 х 5,366 км + 5 км) – 3години;
  • в бігу на 10 км – 1 година 20 хвилин;
  • в бігу на 5 км – 40 хвилин;
  • в бігу на 2 км – відсутній;
  • в бігу на 100 м, 500 м, 1000 м – відсутній
  • Учасники змагань, які не дотрималися ліміту часу, знімаються з дистанції і можуть продовжити рух поза трасою змагань (тротуари, пішохідні доріжки і т.д.), дотримуючись ПДР України.
 
Визначення переможців та призерів
  • Визначення переможців та призерів Змагання серед легкоатлетів відбувається за фактом приходу відповідно до пункту №165.24 (правила IAAF).
  • Переможець у віковій групі визначається по чистому часу (чіп-тайм).
 
Нагородження переможців
  • Призова сітка визначається організатором у кожній дистанції на розсуд організатора.
  • Виплата винагороди визначеним призерам забігів здійснюється у готівковий або безготівковий спосіб впродовж 14 календарних днів з моменту завершення проведення змагань. Виплата здійснюється на банківський рахунок переможця або готівкою в офісі організатора забігу: Чернівці, Проспект Незалежності, 111, 3 пов.
  • Виплата грошової винагороди здійснюється лише за умови надання призером Організатору оригіналу та копії власних документів: паспорту, індивідуального податкового коду та заяви про виплату винагороди. Призер та Організатор підписують відповідний документ, що засвідчує факт виплати винагороди.
  • Нагородження учасника може бути відкладено за умови, що учасник не з'явився на церемонію нагородження у своїй віковій групі. У цьому випадку приз відправляється поштою за рахунок організатора на адресу, вказану учасником при реєстрації. Оргкомітет Змагання не несе відповідальність за доставку призів у випадку, якщо учасником була вказана некоректна адреса.
  • Переможці та призери отримують пам'ятні призи.
  • Учасник півмарафонської дистанції, який був нагороджений в абсолютній першості, не може бути нагороджений за призове місце у своїй віковій групі. Всі учасники на дистанції півмарафону, що фінішували протягом контрольного часу, отримують пам'ятну медаль на фініші.
  • На дистанції 21 км нагородження проводиться з 1 по 5 місце у чоловіків і жінок в абсолютній першості.
  • Чоловіки:
  • 1 місце - 5000 грн.
  • 2 місце - 4000 грн.
  • 3 місце - 3000 грн.
  • 4 місце - 2000 грн.
  • 5 місце - 1000 грн.
  • Жінки:
  • 1 місце - 5000 грн.
  • 2 місце - 4000 грн.
  • 3 місце - 3000 грн.
  • 4 місце - 2000 грн.
  • 5 місце - 1000 грн.
  • На дистанції 21 км нагородження проводиться за віковими групами, з 1 по 3 місце:
  • Чоловіки: 18-29, 30-39, 40-49, 50-59, 60 і старше
  • Жінки: 18-29, 30-39, 40-49, 50 і старше
  • Розрахунок у віковій групі проводиться по фактичному віку учасника на момент проведення Змагання.
  • Переможці та призери отримують пам'ятні призи.
  • Спортсмени, що не були присутні на церемонії нагородження позбавляються своїх призів.
  • На дистанції 10 км нагородження проводиться з 1 по 3 місця у чоловіків і жінок в абсолютній першості.
  • Чоловіки:
  • 1 місце - 1250 грн.
  • 2 місце - 1000 грн.
  • 3 місце - 750 грн.
  • Жінки:
  • 1 місце - 1250 грн.
  • 2 місце - 1000 грн.
  • 3 місце - 750 грн.
  • На дистанції 5 км нагородження проводиться з 1 по 3 місця у чоловіків і жінок в абсолютній першості.
  • Чоловіки:
  • 1 місце - 1250 грн.
  • 2 місце - 1000 грн.
  • 3 місце - 750 грн.
  • Жінки:
  • 1 місце - 1250 грн.
  • 2 місце - 1000 грн.
  • 3 місце - 750 грн.
  • На дистанції естафета 3х5,366 км + 5 км нагородження проводиться з 1 по 3 місця в абсолютній першості.
  • Змішані команди:
  • 1 місце - 2000 грн.
  • 2 місце - 1500 грн.
  • 3 місце - 1000 грн.
  • На дистанції 2 км переможці не визначаються.
  • На дистанції 100 м, 500 м та 1000 м переможці не визначаються. Усі учасники дитячого забігу отримують пам’ятні подарунки та дипломи учасників забігу.
 
Протести і претензії. Терміни подачі протестів і претензій
  • Учасник має право подати протест або претензію, які розглядаються суддівською колегією, до складу якої входять: головний суддя, старший суддя стартово-фінішної зони і головний секретар.
  • До протестів і претензій можуть належати:
  • - протести і претензії, що впливають на розподіл призових місць;
  • - протести і претензії, що стосуються неточності у вимірі часу, за який учасник пробіг дистанцію;
  • - протести і претензії, що стосуються дискваліфікації учасника за неспортивну поведінку.
  • Решта претензій можуть бути проігноровані комісією в силу їх незначущості (сюди відносяться друкарські помилки, некоректні анкетні дані та інше).
  • При подачі претензії необхідно вказати наступні дані:
  • - прізвище та ім'я (анонімні претензії не розглядаються);
  • - суть претензії (в чому полягає претензія);
  • - матеріали, які доводять помилку (фото-, відеоматеріали).
  • Претензії приймаються тільки від учасників Змагання або від третіх осіб, які є офіційними представниками учасників. Терміни подачі протестів і претензій, а також спосіб їх подачі:
  • Протести і претензії, що впливають на розподіл призових місць в абсолютній першості, приймаються суддівською колегією в письмовій або усній формі з моменту оголошення переможців та до офіційної церемонії нагородження.
  • Розподіл призових місць після церемонії нагородження може бути переглянуто суддівською колегією тільки при виявленні фактів порушення переможцем діючих правил, якщо виявлення порушень було неможливо до церемонії нагородження.
  • Рішення про перегляд призових місць приймається оргкомітетом Змагання. З інших питань учасник має право подати протест або претензію в період з моменту закінчення Змагання протягом 3 банківських днів. Протест або претензія повинні бути спрямовані в письмовій формі на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
 
Дискваліфікація
  • Суддівська колегія залишає за собою право дискваліфікувати учасника у разі, якщо:
  • - учасник біг під зареєстрованим номером іншого учасника;
  • - учасник скоротив дистанцію;;
  • - учасник пробіг дистанцію, на яку не був заявлений;
  • - учасник використовував підручний засіб пересування (велосипед, самокат, авто-засіб для пересування та ін.);
  • - учасник почав забіг до офіційного старту;
  • - учасник почав забіг після закриття зони старту;
  • - учасник прибіг до фінішу після закриття зони фінішу;
  • - учасник почав забіг не з зони старту;
  • - учасник почав забіг не з зони старту;
  • - учасник проявив неспортивну поведінку.
 
Інформаційні джерела
  • Детальна інформація про Змагання розміщена на офіційному сайті: сrosshill.com.ua та на офіційних сторінках у соціальних мережах: Facebook, Instagram та Вконтакте.
  • За інформацію на інших інформаційних ресурсах Оргкомітет змагань відповідальності не несе.

 

Підпишись на наші новини

Тебе цікавлять останні новини та події нашого міста, пов'язані зі світом CrossHill? Сміливо підписуйся на наші новини та дізнавайся про все першим.

 

Реєстрація учасників розпочнеться 01 лютогоПідпишіться на наші новини, для отримання повідомлення про початок реєстрації